Webchat: Praat met je bezoekers
Er wordt steeds minder gebeld, en ook e-mail verminderen, maar des te meer doet men een beroep op chatfuncties op de website zelf. Uiteraard bieden wij ook mogelijkheden om het gesprek met je klanten aan te gaan vanop je website.
Ze kunnen zelf een chat met je starten of je kan hen ertoe uitnodigen op basis van de acties die ze op je website uitvoeren.
Chat met bezoekers
Bezoekers kunnen een chat starten door op een knop te klikken op je website.
Overal beschikbaar
Je kan met je bezoekers chatten op het web, op je computer, tablet of smartphone, waar je ook bent.
Zie wie online is
Je krijgt een overzicht te zien van de actuele bezoekers op je website en kan op elk moment een chat met hen beginnen.
Chat openingsuren
Bepaal zelf wanneer je beschikbaar bent om te chatten, zonder dat je je steeds moet aan of afmelden.
Automatische acties
Start automatisch een chat met bezoekers of nog hen uit om te chatten afhankelijk van bepaalde acties die ze op je website uitvoeren. (zo kan je bijvoorbeeld iemand aanspreken die een tijdje het winkelmandje voor zich heeft).
Verder per e-mail
Was je zelf offline of heeft je bezoeker je website verlaten: je kan de chat makkelijk verder zetten per e-mail.
Interface als gebruiker
Wie is momenteel online?
Op zoek naar meer?
Afhankelijk van de wensen en noden, zijn er verschillende chat tools die we kunnen toevoegen aan de website. Zo is het mogelijk om te chatten, maar ook om voice of videogesprekken te voeren of zelfs het scherm te delen.
Contacteer ons om samen te bekijken welke oplossing het beste past bij jouw wensen.